• Indonesia – Malaysia…Ada Jalan Penyelesaian ke?

    by  • 23/09/2010 • Isu semasa • 0 Comments

    Semakin hari ada je isu yang geng BENDERA bangkitkan…semua nak salahkan Malaysia…
    Kes dera, rogol amah indonesia tu memang ada…tapi isu ni terpencil. Orang Malaysia xsmua kejam..Segelintir sahaja.Mungkin anggaran 10-20 kes. Walaupun 2 juta rakyat Indonesia cari rezeki kat Malaysia ni, tapi orang Malaysia penah ke usir dorang balik Indon? Malaysia ni baik… terima orang luar bekerja. Jangan la mengeruhkan lagi keadaan. Orang Malaysia pun ada juga asal dari Indonesia macam orang Jawa, Banjar dsb… ramai…mungkin separuh…
    Apa-apa pun, aku tetap doakan yang pertelingkahan jiran serumpun kekal dan aman sampai bila-bila…
    Buat apa gaduh, ekonomi jatuh, semua susah…yang senang? Orang BARAT tu….


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    About

    Berkelulusan Sarjana Telekomunikasi, kini bekerja sebagai jurutera di anak syarikat GLC terkemuka di Malaysia. Merupakan penulis utama Mfadhlan.com. Berpengalaman di bidang bisnes peruncitan, asas keusahawanan, pengurusan kewangan serta takaful. Jika anda musykil mengenai sebarang info yang dikongsikan, disarankan anda merujuk kepada pakar yang bertauliah terlebih dahulu. Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kerugian di pihak anda.

    http://www.mfadhlan.com

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge