• alkesah 10Feb…

    by  • 10/02/2011 • Hiburan, Malaysia • 0 Comments

    Pagi tadi sambil2 gosok baju kerja, tengok rancangan TV3 MHI, masa tu segmen bersama pihak berkuasa maritim APMM kot, xpasti sebab siaran TV tak berapa bagus…3D kot…

    Kisahnye si pegawai APMM ni ceritalah pasal hari ulangtahun APMM masuk tahun ke-5 jatuh 15hb Feb…tetapi Hari Sambutannya buat 14hb…sebabnye dia ckp 15hb cuti “Maal Hijrah”

    …..

    Maulidur Rasul kot…

    Yang si Wardina pulak..mungkin perasan, tapi tak sanggup nk malukan dia,just senyap je…dlm hati..Opss…

    Apa-apa pun, mungkin dia tersasul kot..ye lah…Siaran Langsung lak tu..

    Aku tergelak kecil je memandangkan aku pun dah lewat nak gi keje…

    Aku tak la tengok sangat, cuma dengar je…so xkenal la sape si pegawai tu…

    Buat niat nak malukan sesape..

    Peace…


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    About

    Berkelulusan BEng (Hons) Communication(UniMAP) & Dip Electronic Eng (PUO), kini bekerja sebagai eksekutif di GLC terkemuka di Malaysia. Merupakan penulis utama Mfadhlan.com. Berpengalaman di bidang bisnes peruncitan, asas keusahawanan, pengurusan kewangan serta takaful. Jika anda musykil mengenai sebarang info yang dikongsikan, disarankan anda merujuk kepada pakar yang bertauliah terlebih dahulu. Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kerugian di pihak anda.

    http://www.mfadhlan.com

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge